lauantai 1. helmikuuta 2014

Siivousta ja kauniita auringonsäteitä

Kirjoitan nyt hieman perjantaista (31.1) ja lauantaista (1.2), valitettavasti tästä postauksesta ei tule nyt niin erikoista mutta toivottavasti jaksat silti katsoa/lukea ja vaikka kommentoidakkin! :)

Perjantaina minulla oli Ruotsin koe, meni ihan kiitettävän hyvin ja olen ylpeä siitä, koska minulla on ollutkin tavoitteena nostaa ruotsin numeroita. :)
Koulusta tullessani aurinko paistoi tosi kauniisti huoneeseeni ja päätin nostaa Alman pöydälle ja napsia paria kuvia, tässä niistä pientä makua:









Siinähän se perjantai meni laiskotellessa, taas, koska kokeet saa mut tosi hyvin väsyneeksi.

Lauantaina sitten olin reippaana ja päätin vähän siivoilla huonettani, kun pöydältä löytyi vieläkin joulun jäljiltä konvehtirasia ja muutenkin lattia oli pölyn ja Alman heinien peitossa ja toki tavaroiden ja tyynyjen. :D
Tässä tulee ennen ja jälkeen kuvat, huoneestani! (:

Ennen
On tosi järkyttävää pistää mun blogiin tälläinen kuva, miten joku ihminen on voinut asua tuolla? :D
On se toki joskus pahempikin ollut, mutta tuo on ihan hirveän näköistä kuvissa.

Jälkeen
Mun huone on myös tosi pieni ja huonosti sisustettu, remontoitu on viimeksi 2 vuotta sitten ja en tykkää enää yhtään noista väreistä.
Myös huono puoli huoneessani on muovilattia, joka vaihdetaan seuraavana kesänä laminaattiin, vihdoin!
No, ehkä mä tuon huoneen kestän vielä muutaman vuoden.

Toivottavasti saisin pian vähän erikoisempaa ja kiinnostavempaa postausta aikaan, kuten videota, olisi mulla jo ideatkin siihen! (:

Eipä mulla muuta, ensi kertaan! (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti