perjantai 14. helmikuuta 2014

Hyvää Ystävänpäivää! ♥

Ystävänpäivänä muistetaan ystäviä, olivatpa ne ihmisiä taikka eläimiä.
Minun tämän vuoden ystävänpäivä meni vain Alman seurassa, käytiin yhdessä pihalla kun loskakelitkin ovat taas lumeksi muuttuneet, Almakin on nyt tottunut olemaan ilman valjaita pihalla ja olen paljon luottavaisempi Almaan, ennen luulin että se varmasti karkaisi metsän uumeniin jos päästäisin vähän pidemmälle Alman menemään, mutta kyllä se aina takaisin on tullut kun olen päästänyt sen vain menemään.

Kiitos myös jo yhdeksälle lukijalle, se merkitsee minulle paljon, onhan se hienoa kun joku jaksaa näitä minun kirjoituksiani seurata! :)

Voitin Nopan ystävänpäiväarvonnan, palkinnot voitte käydä katsomassa Nopan blogista ja päivittelen niistä vielä myöhemmin. Ryhtykäähän toki Nopan lukijaksikkin, ihania töpöhäntiä ja sievästi kirjoitettua tekstiä.

Tässä vielä vähän kuvia Almasta pihalla, ilman valjaita:









Mulla on aina ongelmia näiden kuvien sijoittamisessa, mutta toivottavasti ette katso niiden sijoituspaikkoja niin hirveästi, en ole kovin taitava bloggerin käyttäjä. :D

No, eipä mulla taida muuta ollakkaan, onneksi koeviikot loppuivat niin nyt voisin suunnitella jtn. videotakin. :)

♥ Elisa ja Alma

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti